Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ve
VeraL - 12-04-2022 14:22:25
Elektronica & TV

Niet terugnemen van nieuwe waterkoker

Bij etrias op 1-04-2022 een elektrische waterkoker gekocht en opgehaald op 6-04-2022.
aangezien de ketel bij het koken veel lawaai produceerde diezelfde middag met videoclip een klacht ingediend via de mail. het heeft tot 12-04 geduurd voordat ik antwoord kreeg na eerder contact. het bedrijf wil de nieuwe koker niet terugnemen omdat hij gebruikt is. conform de handleiding heb ik water gekookt in dit apparaat om er vervolgens achter te komen dat het veel lawaai maakte.er was niets mis mee met het apparaat was het antwoord van etrias. de dag voor dit antwoord had ik al laten weten het apparaat niet meer te willen. nu kan ik het apparaat dus niet meer terugsturen en kan ik fluiten naar de 80 euro die het kostte.
ik zou het apparaat gebruikt hebben...ja, conform wat in de handleiding staat en ook n.b in hun leveringsvoorwaarden.ik vind dat ze het apparaat terug moeten nemen en accepteer dit antwoord niet.