Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henk230464 - 16-04-2022 18:17:55
Geldzaken & Recht

Bezorging Kpn pakjes buitenland

Regelmatig bestel ik in engeland, cd's en vinyl.
hiervoor betaal ik inklaringskosten, geen probleem, bestel direct bij de artiest[en], extra kosten calculeer ik in.
sinds goed 2 maanden, is het 1 grote puinhoop, vriendelijk gezegd.
betaalverzoek wat nog gewoon via de post bezorgd wordt, wordt te laat bezord, ergo betalen via internet kan niet meer.
daarna ook geen bericht, dat het bij een afhaalpunt ligt, ik weet wel beter, en haal het dan zelf daar op, doe ik dat niet, dan wordt het retour gestuurd.
storend is wel, dat ik hierdoor 3 euro extra betaal aan zgnde inklarings/administratie kosten.
vandaag is echter het hoogtepunt bereikt, ik weet, want ik heb het zelf besteld, dat er 2 pakjes onderweg zijn uit de uk, van iemand die mij vaker pakketjes heeft gestuurd, ergo mijn adres is bekend....bij de afzender.\
brief is geadresseerd aan "unknown"..[letterlijk], een fantasieadres wat in mijn woonwijk niet bestaat, alleen postcode, huisnummer, en woonplaats klopt.
het online betaalverzoek is geldig tot vandaag 16 april 2022. ergo wil ik betalen, is het betaalverzoek al verlopen. ergo 2, i.pv. € 5.26, betaal ik weer € 8.26.....en de fantastiwche service kennende, kan ik vanaf dinsdag weer elke dag naar het afhaalpunt, om te vragen, of mijn pakje er ligt, en moet ik hopen dat er een medewerker is, die mij kent, en dat ik het pakje mee krijg, want ik kan mij niet identificeren als "unknown".  ik heb natuurlijk al geprobeerd contact op te nemen met postnl,, maar de onzin van chatbots of facebook, waar niet gereageerd wordt, is ook niet goed voor de bloeddruk. dus dinsdag, maar bellen, en de gebruikelijke excuses aanhoren.....heb liever gemotiveerde medewerkers die hun werk goed doen. dan maar een manager minder bij postnl.