Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vi

Freetime Telecom



rond 18 april is het niet meer mogelijk om inkomende oproepen te ontvangen. volgens freetime is er een storing. deze storing is er nog steeds helaas. freetime telecom gaf als oplossing om mensen dan in plaats van je nul zes nummer in te laten toetsen dan dit format te kiezen: +31686.... of 0031686. maar dan ben je alsnog niet bereikbaar. ook hun eigen klantenservice nummer is onbereikbaar en als je hun vraagt hoelang de storing nog duurt, krijg je geen antwoord. via het simkaart menu van freetime moest je het zoeken op manueel zetten en dan kiezen profiel eu. kies je netherlands dan meldt hij zich wel aan op het netwerk van kpn of vodafone maar dan heeft hij heel vaak geen verbinding en uit bellen werkt dan ook niet. als je hem zet op eu dan werkt uitbellen wel. echter inkomende oproepen werkt in geen geval. normaal gesproken is een storing binnen één dag wel opgelost. 

als je mijn freetime telecom nummer belt (net als je naar hun klantenservice belt) dan hoor je niets en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken. ook de voicemail werkt niet meer.