Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pl
plmkra - 05-05-2022 13:03:46
Winkels & Webshops

Pakket postnl niet afgeleverd, maar volgens track trace wel.

bij ali express een  seniorenalarm horloge besteld.


kreeg op 13 april bericht van ali express dat de bestelling zou zijn afgeleverd.


volgens de track & trace code van postnl  (ls109613051nl) klopte dit ook, maar op het afgeleverde tijdstip waren wij niet eens thuis.


het probleem is dat postnl geen briefje meer achterlaat als je niet thuis bent en je krijgt alleen een mail als het bij de buren wordt afgeleverd.


 


klacht ingediend bij postnl: ze zouden het uitzoeken en mij een bericht sturen.


na enige dagen kreeg ik ook een mail terug waarin onder meer stond: “


 


we hebben uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling.


we gaan er vanuit dat de situatie zich nu niet meer voordoet.


 


reageren op deze mail is niet mogelijkl!


ook bij ali express klacht ingediend. helaas niets meer van gehoord.


dus daar sta je dan. geen pakket en je geld kwijt.