Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ne
Newone67 - 12-05-2022 16:44:51
Winkels & Webshops

Pakket leeg pakketkluis ter waarde van 1200 euro (!)

hi di ho,

heb eergisteren een samsung smartphone besteld bij bol.com. deze is afgeleverd bij een budbee pakketpunt, de webshop werkt sinds kort daarmee samen bij een ah te bezorgen. ben niet vaak thuis in verband met het werk dus dacht ideaal om dit zo te kunnen doen.

gistermiddag omstreeks 17.00 uur naar het pakketpunt gegaan, code ingevoerd en pakket mee naar huis genomen. vond het niks om dit al in de plaatselijke supermarkt te doen, pakket inhoud heeft namelijk een grote waarde. 

wat schetst mijn verbazing, er zit helemaal niks in het pakket?!          

zag wel dat aan de onderkant het 1 en ander leek open gemaakt maar echt hard maken kan ik het ook weer niet.

webshop opgebeld, en die collega gaf aan dat ze niks voor me konden betekenen omdat op de track and trace stond dat het gewicht zou kloppen.
nou, niet dus. nog een keer gebeld en die collega van de klantenservice medewerker zei exact hetzelfde.


waardevolle info:
betaald met ideal en geen rechtsbijstandverzekering.

heb echt geen zin in een welles nietes spelletje met de webshop, wil gewoon mijn smartphone wat ik besteld heb.

heb er gisteravond al slecht van geslapen, 1200 euro is voor mij veel geld. 


kortom, hoe nu verder?