Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hkerver
hkerver - 18-05-2022 09:52:11
Garantie & Verzekeringen

Klantenservice Lidl

Ik heb op 30 maart 2021 2 e-bikes gekocht bij de lidl, totale aanschaf € 1600,--
sinds drie weken is de accu van een van deze fietsen defect, er is 3 jaar garantie afgegeven door de lidl.
ik heb dit gemeld bij de klantenservice en er zou contact met mij worden opgenomen voor een passende oplossing.

tot nu toe alleen een schrijven gehad van de afdeling quality assurans met de vraag of ik foto's wou opsturen (van een defecte accu ??), deze heb ik alweer een week geleden opgestuurd en vervolgens is er weer radiostilte.
ook ben ik twee maal naar de filiaal manager geweest en deze heeft gebeld met het hoofdkantoor (naar zijn zeggen).

wat ik ook doe, hoe vaak ik ook bel met de klantenservice, ik krijg steeds de melding "wij escaleren het naar de juiste afdeling".

zijn er stappen door mij te ondernemen dat ik hier meer vaart achter kan zetten? het lijkt me geen hogere wiskunde om deze klacht af te handelen.