Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
Robin van de Sanden - 19-06-2022 11:36:10
Vrije tijd & Tuin

Kinderfeestje laten organiseren door Kidsmoment.

onze dochter is vijf geworden en wij wilden haar kinderfeestje laten organiseren door kidsmoment uit amsterdam. leuke website, wij huurden twee unicorn-prinsessen voor anderhalf uur die de kinderen zouden komen vermaken.
via de app besproken en de afspraak bevestigd. de korte reacties: 'hayy yes leuk' met een verliefde smiley er achter vond ik al wat vreemd en onprofessioneel, maar het adres werd ook gevraagd dus ik weet het maar aan enthousiasme. er kwamen in aanloop naar het kinderfeestje zaterdag 18 juni echter heel geen vragen meer over het aantal kinderen of de naam van de jarige of wat dan ook, dus ik begon mij zorgen te maken. op vrijdagavond nog even met een smoesje een app gestuurd: 'hoe gaat het verder met betalen?». bericht gelezen, maar geen reactie.

afijn, zaterdagmiddag 13.00 uur zaten er tien meisjes van vijf jaar oud, verkleed in unicorn-stijl aan een grote tafel vol spanning te wachten op de twee unicorn-prinsessen die een feestje met hun zouden komen vieren. na twintig minuten maar eens gebeld, de telefoon ging over, maar werd niet opgenomen. nog eens gebeld en vanaf toen alleen maar de voicemail (u kunt niets inspreken, de inbox zit vol). app gestuurd die werd gelezen, maar geen reactie. tot op heden nog altijd niets mogen vernemen.
ik kan er werkelijk waar met mijn verstand niet bij dat iemand dit kan doen.. wat een walgelijk mens moet je dan zijn. bah. de teleurstelling bij mijn dochter en haar vriendinnetjes zal ik hen in ieder geval nooit vergeven. zijn er meer mensen die ervaring hebben met dit bedrijf? ik vind dat hier iets aan gedaan moet worden, want zo kun je echt niet met mensen omgaan.