Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pieter.th - 01-07-2022 18:47:07
Elektronica & TV

Philips myshop service manager staat me niet te woord

Deze week een vervelend incident gehad waarbij een door mij bestelde tv bij philips myshop door ups is kwijtgeraakt. nu moet er een onderzoek worden ingesteld en daarna gaat men beslissen hoe verder. woensdag werd mij verteld dat dit een paar dagen duurt en dat leek mij acceptabel. nadat ik vandaag navraag deed kreeg ik te horen dat het misschien wel 10 dagen duurt en daarna zal er nog een vervangende tv gestuurd moeten worden. dat vind ik niet meer acceptabel en ik wilde voorstellen dat er vast een nieuwe gestuurd wordt. die beste meid aan de lijn heeft daar natuurlijk geen beslissingsbevoegdheid voor, dus ik vroeg haar of ik haar manager kon spreken. na 2x verzoek werd me dit keihard geweigerd. ik heb daarna een klacht ingediend, maar heb het idee dat hier niets mee gedaan wordt. wat kan ik verder ondernemen dat er snel actie ondernomen wordt?