Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ne
NelisET - 06-07-2022 14:33:10
Elektronica & TV

Tweedekans wasmachine Coolblue

beste kassa,

onlangs heb ik een tweedekans wasmachine gekocht bij coolblue. 


er werd goed gecommuniceerd over de levering en de bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam. 


 


de gebruikte wasmachines worden aangeboden als gereviseerd en gereinigd. het laatste bleek niet waar te zijn.  
na de eerste was gedraaid te hebben zat mijn wasgoed onder de zwarte strepen. bij inspectie van de trommel bleek de siliconen afsluitring erg vies. vet en stof waren vermengd en aangekoekt op zowel de eerst zichtbare rand alsook de naar binnen gevouwen kant. dit heb ik schoongemaakt met azijn. 


 


later heb ik toch ook de klantenservice gebeld in de hoop dat het proces verbeterd gaat worden. van de mevrouw kreeg ik €20,- op mijn account bijgeschreven. erg netjes. 


nu zat ik nog wel met de vraag of het product wel goed is nagekeken en gereviseerd. hiervoor moest ik een e-mail sturen. helaas kreeg ik als reactie dat er geen administratie wordt bijgehouden. er bestaat dus geen bewijs of de aangeboden wasmachines (en wellicht andere apparatuur) daadwerkelijk goed onder handen zijn genomen. 



nu is het niet mijn doel om de werkwijze als oplichting neer te zetten, want dat lijkt mij sterk. het zou mooi zijn als de nieuwe eigenaar bij levering een rapportje krijgt met de uitgevoerde werkzaamheden. 


hopelijk krijgt u coolblue zo ver om dit bij te gaan houden. 
ik ben benieuwd. 



groeten,

terlingen