Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ws
wsmj - 22-07-2022 14:20:27
Winkels & Webshops

Ik krijg van roobol mijn voorrijkosten niet terug maar de fout is bij hun wat nu

Ik heb een hor van flexa besteld roobol  die kwamen ze  opmeten 
nu verteld hij me dat het niet in kunstof ramen geplaats kan worden dat zei hij meteen dat hij binnen kwam en zag dat alles kunstof was.
dus ik wil me 185 euro aanbetaling terug alleen nu moet ik de 42.50 voorrij kosten betalen daar ben ik het niet mee eens want de fout is aan hun en niet aan mijn .ze hadden in de winkel moeten vragen wat ik voor ramen/schuinpui ik heb ,dan hadden ze kunnen zeggen dat het niet op kunststof kan.
ik had dan namelijk niet die man laten komen .
ik hoop dat jullie me daarmee kunnen helpen om die 42,50 ook terug te krijgen.

vriendelijk groet syl meerhoff