Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Su
SureshSa - 26-07-2022 17:05:04
Garantie & Verzekeringen

Waarom geeft Samsung geen garantie op mijn tv?

Hallo, ik heb een samsung tv gekocht bij bol.com via een partner namelijk tv-online in september 2020. nu in juli 2022 is de tv kapot en doet helemaal niks meer. ik heb de tv aangeboden ter reparatie maar bol.com geeft aan dat deze partij geen partner meer is bij hun. ik zie zelf dat tv-online bestaat niet meer maar dit bedrijf is van el-vidas. ik heb de tv aangemeld bij samsung ter reparatie maar deze geeft aan dat dit geen benelux model is en zij doen niks, zij verwijzen mij naar de verkoper. 

bij aankoop is er helemaal niks gezegd over een benelux model of niet, ik heb een marktconforme prijs van 622 euro betaald. ik heb deze tv in goed vertrouwen gekocht en nu kan ik nergens terecht? waarom worden er uberhaupt geen beneluxmodellen verkocht in nederland zonder de consument daarop te wijzen? waarom geeft samsung geen fabrieksgarantie, mijn toestel valt binnen de 2 jaarsgarantie. dus als een niet beneluxmodel kaopt gaat kun je fluiten naar je tv en je geld?