Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mitchh
Mitchh - 11-08-2022 11:26:12
Winkels & Webshops

Inklaringskosten bij Europese webshop

Ik heb schoenen besteld bij een europese webshop (tropicfeel). helaas pastte deze niet en heb ik ze teruggestuurd voor een andere maat. nu blijkt deze maat vanuit een opslag in amerika te moeten komen waardoor ik ineens 21% inklaringskosten moet betalen aangezien de schoenen van buiten de eu komen. het bedrijf is gevestigd in spanje, in de eu dus. mag dit zomaar? hun reactie is overigens dat je dit maar gewoon moet betalen. op de website staat: "for customers who purchase orders outside of the european union". maar als ik bij een spaanse webshop iets bestel dan bestel ik toch niet iets buiten de eu?