Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Od
Odje - 16-08-2022 11:36:14
Vakantie & Reizen

Claim Transavia

Hi,

in juni werd mijn terugreis met transavia op de ochtend van vertrek geannuleerd. ik moest zelf terugvlucht regelen, was hun advies, in verband met drukte service center. dus zelf alles gedaan. kon pas 3 dagen later terug. extra kosten vlucht, overnachtingen, eten en drinken, missen van werk (zzp'er). alles verantwoord middels bonnetjes. zou 1-3 weken duren. na een whatsapp-bericht van mij aan hun, bleek het 4-8 weken te duren. na 8 weken stuur ik een whatsapp. krijg ik te horen dat alle claims ingediend voor 1 juli vervallen i.v.m. drukte en dat ik de claim opnieuw moet indienen. serieus. wie heeft dit nog meer gehad? vind het zo'n raar verhaal. natuurlijk weer claim ingediend, maar dat kan toch niet zomaar. ben heel benieuwd of anderen dit ook hebben.