Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henk230464 - 20-08-2022 18:05:23
Geldzaken & Recht

Post.nl en service

Soms als ik iets uit buiten de europese une bestel, wordt hier in nederland, helaas post.nl ingeschakeld.
ook nu weer een pakje uit engeland, ok dus inklaringskosten.
alleen post.nl lukt her dus, om mij via de post, een brief te sturen, die ik vandaag zaterdag 20 augustus ontvang, en waar met droge ogen wordt vermeld, dat als ik voor 18 augustus betaal, het pakje bij mij thuis bezorgd wordt, en dit mij 3 euro scheelt....
natuurlijk heeft het briefje geen datum van verzending, , en is mijn eerdere ervaring, dat de de chatbot daan een lachertje is, en dat als je met een "echte" persoon chat, je wordt aangesproken op een manier, alsof je in de kroeg zit, en geestelijk niet volwaardig bent.
postnl, is de enige bezorgdienst, die deze methode hanteert, dhl en fed express, sturen je netjes na aflevering een factuur voor de inklaringskosten.
het wordt hoog tijd, dat postnl, goed doorgelicjht wordt, over hoe ze werken en de service die ze geven, want die is zwaar onder het niveau wat je mag verwachten,.