Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Anoukvdst
Anoukvdst - 23-08-2022 23:38:39
Vakantie & Reizen

Zijn er meerdere mensen opgelicht door booking.com?

Hallo allemaal,

wat begon met een leuke reis eindigde in een grote nachtmerrie. ik ben benieuwd of er meer gedupeerde mensen zijn door booking.com?

hier ons verhaal. 
wij hebben helaas onze vlucht gemist en hebben in paniek snel een andere vlucht proberen te regelen. een man van tui uit het hotel ging met ons mee zoeken en we kwamen bij een vlucht uit via booking.com. na een hoop gedoe was het ons gelukt om de vlucht te regelen voor de volgende dag. bevestigings mail gehad en ook vlucht info. kort erna een bericht dat er een technische storing was en ons ruimbagage niet ingeboekt was en wij daarvoor ons geld terug kregen. met onze tickets is niets aan de hand. volgende dag willen wij ons inchecken en we kregen te horen dat we niet bekend waren bij de vlieg maatschappij. we kregen contact met hogere hand met het advies dat we contact moeten opnemen met booking.com. dit hebben we meermaals geprobeerd maar de referentie nummer en pincode dat we kregen via de mail en in moesten voeren was niet bekend bij hun en konden dus niemand spreken. ook mensen van de luchtmaatschappij hebben het geprobeerd. ondertussen ook een contact formulier ingevuld  met een schreeuw om hulp of ze ons aub willen bellen want we kregen geen contact met ze. later die dag kregen we reactie wat totaal niets te maken had met de mail die we hadden gestuurd. we hebben deze mail beantwoord met een uitgebreid verhaal . niet veel later ontvangen we een engelse mail met nummer waar we naar moesten bellen. aan de lijn kreeg ik een slecht engels sprekende man  en gaf aan dat we het geld niet terug krijgen en dat hij met het team zou bespreken of ze met een oplossing kunnen komen en dat we op een mail moeten wachten. mijn partner heeft ondertussen ook contact via een contact formulier en krijgt ook de gekste mails terug. uit het niets melden ze dat wij de vlucht willen annuleren ( 2 dagen na de vlucht) en dat volgend de reis regelement wij geen recht hebben op restitutie. dit hebben wij nooit aangegeven qe willen alleen antwoord op onze vragen en een oplossing. oftewel we kunnen fluiten naar onze centen en je krijgt ze op geen enkele manier aan de telefoon. ik hoop niet dat er meer mensen genept zijn door dit bedrijf maar mocht het wel zo zijn dan hoor ik graag jullie verhaal en wat jullie hebben gedaan. 

bvd
anouk ,