Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

St
Stijn van den B - 24-08-2022 08:59:16
Vakantie & Reizen

Slechte service VRBO

Ik had een b&b geboekt via vrbo maar eenmaal aangekomen bleek er niemand aanwezig. direct de eigenaar vi vrbo gebeld maar die nam niet op. vrbo gebeld maar dat was een doorverbonden nummer naar austin, tx waardoor de verbinding slecht was (ik zat op sardiniƫ). uiteindelijk om 1:30 'snachts de italiaanse vrbo helpdesk aan de lijn gehad en die vertelde mij dat ik de rekening van het hotel die ik na lang zoeken gelukkig nog kon vinden de volgende dag kon mailen naar vrbo. de volgende dag de nederlandse helpdesk gebeld en het verhaal weer uitgelegd en de rekening van het hotel gemaild en het verzoek gedaan of vrbo met een alternatief onderkomen voor mij zouden kunnen komen. antwoord: zij gingen hun best doen. diezelfde dag nog 4 keer gebeld om te achterhalen wat de stand van zaken was, en dat ik graag tijdig wilde weten dat wanneer het niet zou lukken ik zelf iets anders kon regelen. vrbo adviseerde mij af te wachten en dat ' customer care' spoedig contact zou opnemen. dit gebeurde echter niet waardoor zij mij letterlijk op straat lieten staan. ik voelde de bui al hangen en heb nog een overnachting bij hetzelfde hotel geboekt. de volgende dag weer telefonisch contact opgenomen met vrbo en gezegd dat ik nijdig was en dat ik van hen naast mijn betaalde bedrag voor de b&b ook volledig gecompenseerd wilde worden voor de geleden schade van de hotelovernachtingen etc. zij konden telefonisch niks beloven want zij gingen daar niet over. ik heb alles op de mail gezet en naar vrbo gestuurd met het verzoek tot vergoeding, ontvangst bevestiging binnen twee werkdagen en reactie binnen twee weken. mits zij niet voldoen aan de gestelde deadlines zou ik verdere stappen nemen. nu is echter de ontvangst termijn reeds verstreken en ben ik bang dat ook de reactie termijn genegeerd gaat worden. zijn er anderen met slechte ervaringen? welke rechten heb ik als het gaat om compensatie?