Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

He
Henk koopal - 01-09-2022 19:03:30
Vrije tijd & Tuin

Klacht over wonderbox ,er is geen hotel die hem aan neemt

Wij kregen een wonderbox 3dagen er tussen uit,maar helaas is er geen hotel die deze aan neemt ,we haden gebeld met met drie hotels in de buurt van amsterdam, we kregen te horen stuur ons maar een mail met de gegevens er op en het nummer van de wonderbox voor 04-04-2023 hotel best western ,eerst kregen we te horen dat er wel een kamer was en van morgen kregen we te horen dat ze het niet aan namen,wat moet je dan met een wonderbox als je hem niet in kan leveren,kan u ons helpen anders is het weg gegooid geld. zijn hier meer klachten over.

[edit - gegevens verwijderd, redactie]