Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Leonie0.0
Leonie0.0 - 03-09-2022 12:17:12
Garantie & Verzekeringen

Scherm kapot van Pocketbook Touch HD3, maar geen garantie.

Na 4 maanden is het scherm van mijn e-reader kapot gegaan zonder aanwijsbare reden. e-reader is op een normale manier gebruikt. de verkoper heeft mijn e-reader doorgestuurd naar het reparatiecentrum van de fabrikant. schade valt, zoals ik al had verwacht, buiten fabrieksgarantie (die hebben zich goed ingedekt). als laatste kreeg ik een mail van de verkoper met daarin de opties: kosteloos naar mij retourneren, kosteloos laten vernietigen of laten repareren voor 123 euro. op de vraag of ik het rapport mocht zien en mijn reactie dat zij moeten bewijzen dat ik de schade heb toegebracht heb ik geen reactie gekregen. ik heb nog wel een herinnering gestuurd en gemeld dat ik een kosteloze vervanging, een kosteloze reparatie of mijn geld terug wil. welke stappen zou ik verder kunnen ondernemen?

ik heb vergelijkbare verhalen/reviews opgezocht en dit probleem komt dus vaker voor: scherm spontaan kapot en dan heb je maar pech. ook bij andere modellen van pocketbook. ik lees deze reviews over dit product op verschillende sites en bij verschillende webshops. 

kan ik naast de normale procedure om mijn gelijk te halen ook nog iets anders doen? het klopt gewoon niet dat veel mensen de dupe zijn van deze situatie en dat de fabrikant en verkopers maar gewoon vrolijk door mogen gaan met verkopen.