Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Yo
Yong - 03-09-2022 13:11:44
Computers & Telefonie

KPN netwerkproblemen icm Iphone 11

sinds half juli ervaren een hoop aantal kpn abonnees problemen met het kpn netwerk icm met iphone 11 & iphone se. het netwerk valt constant weg van 4g naar e. je mobiel raakt wellicht hierdoor contant overhit en batterij capaciteit wordt steeds slechter.
dit veroorzaakt een hoop ongemakken en soms problemen als je onderweg bent en opeens geen verbinding meer kunt krijgen. 


dit duurt nu al bijna twee maanden. en nog steeds geeft kpn aan dit samen met de technische afdeling van apple uit te zoeken. wat allemaal waar is weet ik niet. het enige concrete wat kpn toezegd is dat het abonnementsgeld  met terugwerkende kracht wordt vergoed zodra het bekend is wat nou de exacte oorzaak hiervan is.

in die tussentijd weet ik niet wat ik moet doen. andere mobiel aanschaffen? andere provider? andere provider is weer lastig ivm andere abonnementen die ik heb van kpn. eigenlijk wil ik gewoon duidelijkheid. 


hoe lang mag een aanbieder je in een wacht stand zetten? zijn daar wettelijke regels voor? wat kan ik allemaal hieraan doen als consument?