Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
peetheft - 05-10-2022 16:12:02
Huishouden & Energie

Energierapport Essent

Ik heb sinds februari een slimme meter.
sinds 13 maart een flex contract ivm einde van het contract.
eind maart opeens geen info van essent over maand verbruik/kosten per maand aan energie.
ben nu al maanden bezig om een energierapport te krijgen, elke keer na contact 50 dagen wachten dan krijgt u die zeker.
wat kan ik nu doen om essent te dwingen om aan mij te leveren en niet nu weer over 50 dagen(23 november)
essent heeft toch een wettelijke verplichting om dit aan je door te geven(via mail of app)
op wat voor een manier kan ik essent wel aan het werk krijgen om dit te regelen?
kassa , de belbus , acm ?
want via de essent chat of telefoon kom ik niet verder loop daar al die maanden tegen een muur.
ik wil gewoon de maandelijkse kosten weten van mijn verbruik.
groetjes peet