Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Jos the Boss
Jos the Boss - 27-10-2022 21:10:38
Geldzaken & Recht

Stomerij is mijn donzen hoofdkussen kwijt

Een maand geleden heb ik mijn donzen hoofdkussen weggebracht om te laten reinigen. dit filiaal reinigt niet zelf maar stuurt alle was door naar een groot bedrijf. in dit geval naar moderna in hardenberg. na een week blijkt mijn kussen kwijt te zijn en starten ze een zoektocht. na 3 weken krijg ik te horen dat ze het kussen nergens kunnen vinden en sturen mij een schadeformulier toe.
dit formulier ingevuld alsook de 3 jaar oude aankoop nota van het kussen bijgevoegd van €142. nu wil men mij €56,80 vergoeden voor het kwijtmaken van mijn kussen. een zelfde kussen kost nu €165. ook heb ik €20 betaald voor het reinigen van mijn kussen. het aanbod lijkt mij totaal niet te kloppen en heb laten weten mij niet te laten afschepen met een fooitje. welke volgende stap kan ik nemen hierin?

mvg,
jos