Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jacques2612 - 31-10-2022 11:58:48
Elektronica & TV

Problemen met aanvraag abonnement Skyshowtime, een nieuwe streamingdienst

Ik probeerde een abonnement te nemen op skyshowtime, en ik moest daarvoor € 6,99 overmaken. ik kreeg een melding betaling afgebroken, dus ik den doe het dan nog maar een keer. dus wederom €6,99 betaald. zie ik op mijn rekening 2x betaald. maar uiteraard geen abonnement. als ik daarna inlog, krijg ik wederom de melding neem een abonnement. ik wil nu dit betaalde geld terug. hoe los ik dit op? ze zijn bijna niet te bereiken