Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

koekeloer
koekeloer - 07-11-2022 14:11:19
Huishouden & Energie

Oxxio rekent hele maand met hoog tarief dat pas eind van de maand zou ingaan

In september kreeg ik bericht van oxxio dat mijn nieuwe stroom tarief per 30 oktober zou ingaan (variabel tarief).
nu kreeg ik mijn overzicht van oktober en daat stond de hele maand hetzelfde hoge tarief, dus ook al van voor 30 oktober.

ook is dit overzicht niet gesplitst in 2 stukken, zodat ik niet kan kijken wat het verbruik is voor 30 oktober en er na.

zijn er meer oxxio klanten hier met hetzelfde en hebben zij uitleg van oxxio ontvangen? ik namelijk (nog) niet.