Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pi
Pietertjuh889977 - 17-11-2022 22:11:46
Auto & Vervoer

NS abonnement

Mijn vrouw heeft online een ns maand abonnement gekocht. de kaart kwam binnen op de 31ste en is op die dag ook voor het eerst gebruikt. de ns zegt echter dat de kaart op de 26ste is aangekomen (hetgeen zij onmogelijk kunnen checken) en de maand dus op die datum ingaat (dus van de 26ste t/m de 25ste van de volgende maand).
wij vragen 5/31 ste terug van het maandbedrag. dat lijkt ons logisch aangezien wij niet willen betalen voor 5 dagen ´vrij reizen´ waarop die dienst voor ons niet beschikbaar was aangezien wij geen kaart hadden. de ns wil (of kan) echter niet aan ons verzoek voldoen. wat is de volgende stap?