Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lars1991
Lars1991 - 08-12-2022 13:11:49
Winkels & Webshops

Laptop aan een vreemde meegegeven door PostNL

Beste allemaal,

ik zit met de handen in het haar en ik weet niet meer wat ik moet doen. 10 dagen geleden heb ik een macbook aangeschaft bij de mediamarkt. vorige week dinsdag 29-11-2022 om 14:02 kreeg ik een berichtje in de postnl app dat ik mijn pakketje(macbook) zou hebben ontvangen. in de app stond een handtekening die niet van mij is. rond 16:00 zag ik de pakketbezorger in de straat en ik liep direct naar hem toe. hij vertelde mij dat hij twee straten verderop mijn macbook heeft meegegeven aan iemand die zei dat hij mij was, hij wist ook mijn adres. zonder te vragen om legitimatiebewijs heeft deze bezorger de macbook meegegeven. kortom mijn macbook van 1888 euro is gesloten.

hierop volgend heb ik direct postnl en de mediamarkt gebeld, daarnaast heb ik aangifte gedaan. mediamarkt beloofde mij het uit te zoeken en als mijn verhaal zou kloppen ik een nieuwe laptop zou krijgen. inmiddels is het 8-12 en ik heb iedere dag gebeld of er al een oplossing was. iedere keer krijg ik een ander antwoord met als toppunt gisteren. de meneer van de klantenservice vertelde mij dat het proces rond was en dat ik afgelopen nacht/deze ochtend een track and trace kon verwachten. ik heb echter nog niets ontvangen dus heb ik weer met de klantenservice gebeld. deze vertelde mij dat ze de track and trace opnieuw naar mij zou mailen en dat ik die binnen een kwartier zou kunnen ontvangen. na een half uur had ik nog niets, dus ik weer bellen. deze dame vertelde mij dat het verhaal van gisteren helemaal niet klopte en dat het systeem nog steeds wacht op een antwoord van postnl. kortom ik weet niet meer wat ik kan doen, er zijn inmiddels meer dan 7 werkdagen verstreken en de mediamarkt lost het gewoon niet op. het gaat om een hoop geld en ik heb de laptop hard nodig voor mijn werk. weet iemand wat voor vervolg stappen ik kan ondernemen? ik weet in ieder geval zeker dat ik bij de mediamarkt niets meer koop en ook zeker niet kan aanraden.

bedankt voor jullie tijd.

groet,
lars