Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
janam - 24-12-2022 13:03:48
Computers & Telefonie

Problemen DigiD.

Om mijn digid app te activeren moet ik een id check uitvoeren.
ik heb echter zo'n lezer niet op mijn telefoon.
iemand anders met wel zo'n lezer kan je helpen.
na 5 pogingen nog niks.
dan maar een nieuwe digid app aanvragen om te kunnen starten met een nieuwe gebruikersnaam en nieuw wachtwoord.
mijn 2 kennissen controleren en schrijven dit op. na een paar dagen ontvang ik mijn activeringscode. maar die werkt niet. inschakelen van de helpdesk heeft geen zin, want deze mensen kunnen niet lezen. als je schrijft dat hun instructies niet werken,dan krijg je weer dezelfde instructies. weer nieuwe digid app aangevraagd met nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord. weer door mijn 2 kennissen laten controleren en opschrijven. na een paar dagen ontvang ik de nieuwe activeringscode. maar ook die werkt niet. dan maar mbv mijn gebruikersnaam en wachtwoord. gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen. dus weer opnieuw. dat kan niet voor 1 januari, want u hebt al 2x aangevraagd. ik raak gestoord. heeft iemand ook zo'n ervaring of ben ik te dom???