Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ah
ahvouchermess - 27-12-2022 15:31:53
Winkels & Webshops

AH CityPlaza weigert zaaknummer te geven of andere vorm van uitsluitsel over terugbetaling voucher november 2022

Ik heb iets gekocht via de ah met een voucher. een maand geleden product is geretourneerd maar geld is niet gestort. iedere keer als ik naar de klantenservice in nieuwegein ga word ik verwezen naar hun samenwerkingspartner. deze zegt dat de ah moet betalen en dat ze dat al drie weken geleden hadden moeten doen. de klantenservice online verwijst ook naar de samenwerkingspartner.

ik ben vanmorgen weer naar de winkel geweest in nieuwgein met bewijsstukken en wilde de manager bas spreken. medewerkster klantensrvice wilde hem niet oproepen. ze haalde de meneer van de groentenafdeling erbij. deze zei toe de zaak op te pakken. ik kreeg geen uitsluitsel over datum of soort oplossing. geld ter plekke terug geven zou niet mogelijk zijn volgens deze medewerker.

ik heb vanmiddag gebeld met de winkel in city plaza en kreeg toevallig de manager bas ook al zonder achternaam aan de lijn. deze wilde niet eens luisteren naar de kalcht als eindverantwoordelijk op deze vestigng maar verwees naar de meneer van de groente. deze kon mij een halve dag later nog altijd geen zaaaknummer geven en ook niet aangeven hoe, of en wanneer het probleem nu opgelost zou worden. dat wekt bij mij de indruk dat er niets met deze klacht wordt gedaan door ah.

ik heb iets gekocht bij de ah wat niet goed is. ik heb een aankoopbewijs en bewijs van retourneren maar de ah doet ogenschijnlijk na weken wachten op de reguliere klantenservice niets voor je als klant. tot zover mijn ervaring met een voucher aankoop via de albert heijn.

vragen:
1. is er in nederland een klachteninstantie die gaat over problemen met vouchers bij winkels?
2. en wat is eigenlijk het email adres van de ah klantenservice? niet te vinden op hun site. naar miijn mening illustratief voor de wijze waarop dit bedrijf met klachten omgaat.
3. zijn er  meer mensen die dit soort ervaringen hebben met voucher aankopen via de ah?


alvast bedankt voor jullie hulp.