Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ar
ArnoudRinke - 29-01-2023 11:54:22
Winkels & Webshops

Garantie Makita

enige tijd terug een makita gekocht en binnen de garantietermijn ging deze machine kapot. contact opgenomen met makita. er werden echter door makita allerlei barrieres opgeworpen om maar niet van deze garantie gebruik te kunnen maken. een daarvan was dat het via de tussenhandel opgestuurd zou moeten worden. vervolgens de machine via de tussenhandel naar makita gestuurd. van makita allerlei argumenten te horen gekregen waarom ik geen garantie kreeg; machine uit de parallelle handel (?), machine zat niet in hun assortiment (?/was toch echt een makita). inmiddels ook van anderen te horen gekregen dat makita heel moeilijk doet als je aanspraak maakt op de garantietermijn. ik dacht een klasse merk gekocht te hebben en daar ook de service bij te krijgen. is hier nog iets aan te doen? en zo niet: wees gewaarschuwd.