Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
Anton Boutkam - 02-03-2023 21:33:37
Computers & Telefonie

Woekerabonnementen T-mobile

Wanneer je al lang klant bent bij t-mobile dan tonen ze speciale "vaste klant prijzen" op de pagina waar je je abbonement kunt wjizigen.

- sim-only onbeperkt bellen + 10gb data kost voor een nieuwe klant € 18,50 per maand.
- sim-only 120 minuten bellen + 10gb data kost voor vaste klanten € 28,39 per maand met een visuele hint dat het je normaal €41,13 zou kosten maar er een korting is 

ik snap dat dit volledig juridisch is dicht getimmert hoor maar ik ben vanaf 1999 klant. in de web interface zie ik nergens pas op u betaald dubbel zoveel als nieuwe klanten, sterker nog, ik kan voor zover ik kon vinden niet eens overstappen. dat is toch alsof je bij een benzinepomp aan komt rijden, ze je kenteken scannen en snel de prijzen verdubbelen. vraag af waarom dit bij ondernemingen als t-mobile geaccepteerd wordt maar als mijn garage mij het dubbele laaat betalen men dat oplichterij vind.