Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

El
Elisebeth - 20-04-2023 16:25:50
Computers & Telefonie

Ziggo modem

Ziggo stuurt steeds ongevraagd een nieuwe modem en sluit de oude naar twee weken automatisch af. ik wil geen nieuw modem en ziggo kan een nieuwe toesturing niet voorkomen, aldus de mevr. die ik sprak en waarmee ik een half uur aan de telefoon heb gezeten. dus om de paar maanden dezelfde ongevraagde ellende. je krijgt ongevraagd een nieuw modem, belt ze, je mag hem terug sturen, dan wordt je ondanks terugsturen toch afgesloten en dan kun je weer een uur bellen om weer aangesloten te worden. je wordt er gek van.