Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Anetevka
Anetevka - 30-04-2023 00:16:40
Elektronica & TV

Wat kan ik nu nog doen

wij wilden van onze huistelefoonabonnement af en ook gebruiken we nog maar één tv decoder. of dit aangepast kon worden. de meneer van de kpn vertelde ons, geen probleem, de rest blijft zoals het is. je krijgt een andere modem en gaat € 15,- per maand minder betalen.



vervolgens 2 dagen later; al onze opnames zijn verdwenen, weken aan series, films e.d. (zonder waarschuwing) en we konden ineens niet meer opnemen (zonder waarschuwing) er kwam een pakketje van de kpn en een dag later een monteur(was ook nooit afgesproken trouwens) , die onverrichte zaken weer wegging. onze tv deed het goed, we zouden met dit nieuwe apparaat, alleen maar meer gaan betalen, in plaats van minder, aan de verloren opnames kon hij helaas niets doen.


 


ik bellen met de kpn, nee de opnames kregen we niet meer terug, maar alles zou worden teruggedraaid, binnen 2 werkdagen, beloofde de meneer mij en ik kon een klacht indienen dan zou ik dezelfde week nog worden teruggebeld.



5 dagen voorbij, niets van kpn gehoord. ik weer bellen, oh nee daar kan ik u niet mee helpen, maar ik ga u doorverbinden met mijn collega. collega; "nee ik weet niet waar dit over gaat". ik alles voor de 2de keer uitgelegd. "ik ga u helpen". "oh sorry, ik kan niet in het systeem, ik ga u doorverbinden. collega nummertje 3: "nee ik weet niets van uw probleem". dus leg ik het voor de derde keer uit. collega 3 "ik ga u helpen" morgen is alles geregeld. we draaien alles terug, behalve de opnames die krijgt u nooit meer terug" en de klachten afdeling gaat u ook bellen"



inmiddels weer 3 dagen voor bij en wat denk je. niets helemaal niets.
 
4 gehele seizoenen van mijn favoriete serie zijn dus gewist, die kosten bij bol.com op een dvd tussen de 50 en de 60 euro per seizoen. en wat doet de kpn, niets helemaal niets: niets na een klacht en niets na 4 mensen aan de telefoon te hebben gesproken en niets na het bezoek van één van hun medewerkers.
 
oh ja wel een brief ontvangen dat ik de oude decoder in moet leveren.