Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma

Principe

Afgelopen febr. diende ik een vakantie declaratie bij de zorg verzekering unive crc 15.000 in waarop ik niets hoorde deze nogmaals ingediend en een poos later zag ik een groot bedrag op mijn rekening €14.915,00.op gebeld en gevraagd hoe zij aan dit bedrag kwamen .minus eigen bijdrage. uitgelegd dat dit crc dollars waren ,"wel dat is wel heel eerlijk van u. of ik even aan de telefoon wilde blijven, nou nee belt u maar terug. niets avonds een berichtje "bedankt voor uw gesprek met unive.
vervolgens kreeg ik een brief met verleende zorgkosten of ik het wilde betalen of een regleing kon treffen.zodoende heb ik een klacht ingediend over de onwaardige behandeling. daarop kreeg ik de vraag wat ik als oplossing aanvaardbaar zou vinden . mij leek kwijtschelding van het restant eigen bijdrage of een vindersloon een correcte oplossing.
hierop kreeg ik een telefoontje om een of andere reden werd de verbinding verbroken. terug gebeld geapp geen reactie kantoor gebeld  waar een medewerker mij een bloemetje aanbood, waarop ik verbaasd reageerde "wat" en de medewerkster zei dat ik het met de desbetreffende persoon moest regelen aangezien het dossier nog niet gesloten was.de volgende dag werd ik gebeld en de persoon bleef bij het bloemetje op mij vraag als ik niets gemeld had het laconieke antwoord misschien wel of niet bij een eventuele controle ontdekt was.erg ontevreden over de gang van zaken vroeg ik of ik iemand kon spreken met die beslissingsbevoegdheden. nee.ik krijg geen adres of naam , alleen via het klachtenformulier wat niet verder gaat.
op internet toch een adres gevonden en een brief aan het bestuur gestuurd nogmaals hier op kantoor geweest waar een medewerker een bericht naar het zorgkantoor{eindhoven) heeft gestuurd.per omgaande een herrinnering van de betaling van de (niet) geleverde zorg.doe ik moeilijk of heb ik wel recht op een fatsoenlijk excuus.