Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ta
TanteT - 03-05-2023 13:07:05
Geldzaken & Recht

Pakket blijft steken bij DHL

Ik heb zaterdag j.l. een pakket naar een service centrum van dhl gebracht.
het is nu woensdag en in de app staat het pakket nog steeds op "klaar
voor versturen naar het sorteercentrum."
ik begin me zorgen te maken.
aangezien de waarde van het pakket € 200,-- is heb ik het verzekerd
verstuurd.
volgens dhl kan je dan zorgeloos je pakket versturen kan en bij verlies
of diefstal het vergoed wordt.
ik heb via marktplaats de koper wel gemeld dat ik eigenlijk liever niet
verstuurde. toen de koper dat wel graag wilde heb ik
gezegd dat ik dat alleen voor/op eigen risicowilde doen.
contact via dhl chatbox levert een geprogrameerde reactie op en telefonisch
contacht kost € 0,50 p.m.
 
nu heb ik een paar vragen
 
hoe lang zou ik eventueel moeten afwachten.
mag dhl kosten rekenen voor telefonisch contact met de klantenservice
voor info over het pakket ?
kan ik dhl in gebreke stellen en aanspraak maken op de verzekering en
hoe doe je dat ?