Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sc
Schuertje - 15-05-2023 17:20:55
Huishouden & Energie

Slimme meter

Hoi,
ik heb sinds 2 jaar een slimme meter van enexis, sinds maart 2022 krijg ik geen maandelijks overzicht meer van mijn gebruik. ik heb contact gezet united consumers waar ik een contract mee heb, deze verwijzen mij naar enexis. ik enexis gemaild en kreeg weken later een mail waarin stond dat ik geduld moet hebben, ik vraag me af wat mijn rechten zijn hierin? ik wacht nu al meer dan een jaar en het is nog steeds niet opgelost, wat kan ik nog doen?