Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Re
ReneSpawn - 18-06-2023 13:46:01
Garantie & Verzekeringen

Bol.com lost niets op

Ik heb een product besteld van 119,- bij bol.com. het zou thuis bezorgd worden door dhl en het product werd verkocht door bol.com zelf. 
vervolgens komt dhl niet opdagen terwijl ik huisgebonden ben en dus de hele dag heb zitten wachten voor niets. geen kaartje van dhl in de bus 
en geen pakketje ontvangen. wat uren later krijg ik een bericht dat dhl mij heeft gemist en dat het pakketje word afgegeven bij een afhaalpunt in een 
andere stad ? op de dhl site is niets aan te passen en ook geen andere afspraak te maken. 

bol.com klanten service begint met een chatbot die niets begrijpt en later komt er een medewerkster (of is het ook een bot) die mij meld dat het pakketje 
wat vertraging heeft en dat ik het over 4 dagen kan ontvangen. ik meld haar dat op de track en trace andere meldingen staan en dat ik niet in staat ben het pakket af te halen.oh dan kunt u het 7 dagen daar laten en dan word het terug gestuurd en krijgt u naar een paar dagen u geld terug ?

ik vraag kunnen jullie niet annuleren en dan via post.nl het pakket mij alsnog doen toekomen ? of dhl benaderen met klacht en oplossing ? het is immers bol.com die verkoopt en verzend. nee dat is niet mogelijk men hanteerd regels die zij moeten aanhouden. of ik verder nog vragen had ?
na mijn teleurstelling te hebben uitgesproken krijg ik nog de opmerking : nog een fijne dag en zorg dat u koeltjes blijft met de warmte ? deze bot medewerkster gebruikt een overkill aan emoticons