Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

M2
M2022 - 10-07-2023 12:51:58
Geldzaken & Recht

Klacht over youfone

Hallo forummers. ik heb sinds april een alles in 1 pakket bij youfone ( tv en internet). vanaf dag 1 is tv waardeloos, valt steeds weg  beeld op zwart etc. veel over gebeld, ze hebben van alles geprobeerd zoals nieuwe modem, nieuwe tv-ontvanger, hersetten, andere kabels en ga zo maar door. nu weten ze niets meer, en geven aan dat het aan mijn tv ligt (philips) . uit coulance willen ze nu mijn tv abo stopzetten  maar ze weigeren mijn internet ook te stoppen. ik heb per email en klachtenompas al klacht ingediend maar ze blijven erbij. ik vind dat onterecht omdat ik 1 totaalpakket heb en dat ook in zijn geheel wil stoppen. nu dwingen ze mij om elders een los tv abonnement af te nemen. er zijn niet veel aanbieders die dat nog bieden en bovendien is dat veel duurder. denken jullie dat het zin heeft om dit via de geschillencommissie te spelen? dat kost mij nog eens 50 euro, wat ik liever niet uitgeef als er nul kans is dat ik dit gevecht ga winnen. hoor graag jullie mening, alvast dank.