Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roberta - 11-07-2023 13:22:45
Geldzaken & Recht

Bewaren correspondentie

Onlangs heb ik bij een voor mij nieuwe (nederlandse) webshop een artikel besteld en betaald via ideal. ik ontving een verkeerd artikel en heb daarover contact (email) gehad met de webshop. het goede artikel zou pas verstuurd worden nadat zij het verkeerde artikel hadden terugontvangen, hiervoor kreeg ik een retourlabel  het artikel heb ik teruggestuurd en de webshop laten weten, dat ik de bestelling annuleerde. de webshop heeft netjes mijn geld terugbetaald.

deze handelswijze vond ik niet erg klantvriendelijk, daarom ook de bestelling geannuleerd, als zo'n kwestie is geregeld, kun je dan  zonder problemen de emails hierover weggooien of is het verstandig dit toch een tijd te bewaren en hoe lang dan?