Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Georgie.good - 11-08-2023 16:44:47
Winkels & Webshops

Klacht over dienstverlening, service DPD pakketdienst

Hallo beste luitjes van kassa panel
er zit mij echt iets dwars omtrent de service en gewoon de dienstverlening bij dpd pakketservice!
alleen afgelopen vier weken al drie klachten. twee klachten dat producten ondans dikke stevigve verpakking gebroken afgeleverd worden waarvan een massief houten bailinese trommel ingepakt in noppenfolie, oude kranten, kartonnen doos, grote plastiek zak, nogmaals twee lagen noppenfolie en nogmaals twee grote 120 liter vuilniszakken daaromheen. het was bedoeld voor oostenrijk, trommel was gebroken, de plastiek was kapot getrokken en de inhoud en krton was kletsnat, waarschijnlijk in de regen gestaan/ gelegen volgens de ontvangster uit oostenrijk, daarbovenop verzekerd bij dpd voor €2,95- extra voor verzending! men weigt dait netjes af te hanelen en de mevrouw in oostenrijk te vergoeden! tweede pakket dat binnen nederland verstuurd was werd zonder opgaaf van reden zomaar terug gestuurd naar mij terwijl afspraak bij dpd is dat: als er een pakket niet afgeleverd kan worden dit nog eerst een tijd bij een dpd shop in de regio van de ontvanger word geleverd zodat de ontvanger alsnog het pakket kan gaan ophalen. niet dus, ontvangster heeft tot twee keer toe gebeld, word gewoon in de wacht gezet en niet meer beantwoord! ik heb een klacht ingediend met het verzoek het pakket alsnog te brengen. word niet op gereageerd! het derde pakket was een vaas maar die was zo dik ingepakt in noppenfolie, krantenproppen, stevige doos en om alles heen een stevige vuilniszak. kapot, hoe zij het klaar hebben gekregen mag joost weten maar hier moet men mee gesmeten en geschopt hebben, aners kan het niet de vaas in nopenfolie zweefde in krantenproppen in de doos!, klacht telefonisch ingediend, werd gewoon niet op gereageerd, ik kreeg te horen dat de ontvanger maar moest klagen en dat breekbare spullen niet vergoed worden. een maand daarvoor een schilderij dat gewoon verdwijnt???  nu zal dpd echt niet de enige zijn van de pakketdienst die onbeschoft omgaan met andermans eigendom,  betsaat er  ook zoiets hebben als zorg dragen? daar betaal je toch voor! wat kan ik als burger doen, zijn er meer mensen met een zelfde soort van klachten en ergenissen?