Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

To
Ton Friederichs - 22-10-2023 11:59:06
Winkels & Webshops

Beroep op privacy

Begin augustus hebben wij twee matrassen bij emma besteld die uiterlijk 3 oktober zouden worden geleverd. na twee maal contact met de klantenservice van emma blijkt dat wegens logistieke problemen de matrassen op 23 oktober zullen worden geleverd. afgelopen vrijdag heeft mijn vrouw contact opgenomen met de klantenservice met de vraag over de stand van zaken van onze bestelling. de dame van de klantenservice bleek niet bereid tot antwoorden omdat de bestelling op mijn naam stond - ondanks dat zij alle juiste geggevens, zoals betselnummer e.d. had aangegeven - zei zij dat ze dit niet kon vanwege de privacy. een verzoek van mijn vrouw om een meerdere te willen spreken werd wegens drukte afgewezen. in de algemene voorwaarden vind ik niets over privacy. kan emma op grond van privacywetgeving weigeren de gevraagde status van de bestelling te geven? (overigens is nog steeds onduidelijk wanneer de matrassen worden geleverd nadat ik zelf met de klantenservice belde.)