Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

SvanVliet
SvanVliet - 24-10-2023 16:05:50
Garantie & Verzekeringen

Gamma Montageservice meet verkeerde hor in. Kan ik geld terugeisen

Op 19 september jl. is de montageservice ingehuurd door gamma bij mij langsgeweest om een schuifhor aan de buitenkant van ons schuifpui in te meten. dit is gedaan door kleinklusserij boele. ik heb het papier met maten gekregen, keurig 75 euro betaald maar toen ik vervolgens online wilde bestellen, bleek er geen schuifhor maar plisséhor ingemeten te zijn. ik heb contact gezocht met boele, met montageservice en vervolgens met gamma klantenservice en iedereen schuift de verantwoordelijkheid heen naar de ander. mijn eis: opnieuw inmeten of 75 euro terug. 
argument boele om niet nogmaals te komen: juiste maten gegeven, schuifhor kan niet. dit is echter niet ter plekke mondeling bij mij gemeld.
argument montageservice om geen nieuwe meting te laten doen: u moet bij gamma zijnn.
argument gamma: wij kunnen uw klacht alleen doorgeven aan montagedienst. zij geven aan dat het juiste gemeten is: wij kunnen niets voor u doen.
als inderdaad schuifhor niet kan wil ik best plisséhor overwegen maar dan aan de binnenkant, daar heeft er vroeger al één gezeten. toch beweert boele dat dit niet kan, ondanks mijn foto's waar de gaatjes van de hor nog te zien zijn.
welke actie kan ik nu nog ondernemen, waar kan ik alsnog klacht indienen en dan een stap hoger dan de klantenservice? nog andere tips?