Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Rositaaaa
Rositaaaa - 22-11-2023 12:01:15
Geldzaken & Recht

Rechten bij onveilig geleverde service

Op aanraden van keukenconcurrent heb ik extra betaald om mijn inductieplaat te installeren. dit om het veilig en professioneel uit te laten voeren. na installatie werkte de plaat niet, bij toeval was er een electricien in huis voor de stoppenkast die de plaat heeft nagekeken en constateerde dat de richtlijnen voor veilige installatie niet gevolgd zijn. de open draden waren afgeplakt met tape, de draden waren incorrect geinstalleerd en 1 draad hing er open bij. omdat de electricien ter plekke was heeft deze het probleem opgelost en heb ik contact opgenomen met keukenconcurrent. deze hebben niet gereageerd op het feit dat er een onveilige situatie is achtergelaten door hun monteur, en weigeren de kosten terug te betalen voor de service die niet is geleverd. wat zijn mijn rechten als consument in deze situatie?