Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Bernard.o
Bernard.o - 12-12-2023 13:13:30
Winkels & Webshops

Mediamarkt komt leververplichting niet na. Hoe kan ik dit oplossen?

eind november hebben wij een product besteld via de website van mediamarkt. het product 22 november 2023 worden geleverd, wij zijn de hele dag thuis gebleven wachtende op het pakket. op een gegeven moment ontvangen wij een e-mail dat het pakket zou zijn afgeleverd, maar misschien wij hebben bel niet gehoord. we hebben geen briefje door de deur, maar ook geen opnames op de video deurbel en dus zijn we ook bij de buren wezen vragen. helaas is ons pakket nergens te vinden. op de dhl website zien we de naam hans met een streepje als handtekening. dezelfde dag nog melding gemaakt bij mediamarkt en ze voorzien van alle info waar ze naar vroegen.  tot op heden, 12 december 2023 , nog geen reactie van mediamarkt. inmiddels al wel meerdere uren geïnvesteerd om te bellen en na navraag te doen, maar helaas zonder resultaat. je staat als consument met je rug tegen de muur ook al heb je voldaan aan je verplichtingen. 

in een van de eerste e-mails is bevestigd dat het onderzoek ongeveer twee werkdagen zou gaan duren, later werd aangegeven dat het druk was bij mediamarkt en dhl dat het misschien zeven werkdagen zou gaan duren. inmiddels zijn we een maand verder.