Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lu
Lubbert70 - 23-01-2024 13:10:58
Winkels & Webshops

Prominent

Prominent heeft een electrische stoel geleverd naar aanleiding van een order. (adviseur is aan huis geweest)
de order is echter nooit op papier verstrekt maar wel door de aanvrager,mijn ouder ondertekend en pas op verzoek na levering en verzoek aan prominent naar mijn ouder gezonden.
nu hebben ze een stoel en en bank (stuk) geleverd gekregen. maar die stoel kan mijn ouder niet mee overweg.
had ik de order gezien dan had ik deze gestorneerd.

volgens de site van prominent kan ik de order retourneren binnen 14 dagen zonder extra kosten, lees ik dat goed, ook al is de stoel volgens hun op maat gemaakt ?

https://www.prominent.nu/klantenservice/retourneren