Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fv
fvb1 - 29-01-2024 14:55:28
Elektronica & TV

Waarom kan ik als bestaande klant geen nieuw abonnement afsluiten bij KPN?

In 2019 heb ik een internet plus tv-abonnement afgesloten bij kpn. door de inflatie zijn de abonnementskosten inmiddels een stuk hoger. op dit moment zou ik een abonnement kunnen afluiten voor nagenoeg dezelfde prijs, maar dan met een tien keer snellere upload-/ en downloadsnelheid. een telefoontje met kpn leerde me echter dat ik dit abonnement niet af mag sluiten omdat het alleen voor nieuwe klanten geldt. dit vind ik toch vreemd: waarom zou ik als bestaande klant niet dezelfde dienstverlening krijgen als een nieuwe klant? heeft iemand anders hier ook ervaring mee?