Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

MM
MMJ1964 - 07-02-2024 15:30:25
Huishouden & Energie

Energie

11 januari ontving ik de eindnota voor mijn energie, elektra en gas, van mijn leverancier united consumers.
ik had een dreijarig contract wat t/m 28/12/2023 liep.
ik heb te kennen gegeven geen gebruik meer te maken vanaf deze datum van uc, zij konden mij geen passende aanbieding maken.

nu heb ik vandaag weer een eindnota ontvangen van de periode 28/12/2023 t/m 01/02/2024, nu voor een schrikbarend hoor bedrag.
ik heb de bedragen gestorneerd daar ik het niet eens ben met de gang van zaken. 

ik ben niet automatisch over gegaan, ik heb gevraagd om eenzelfde contract, een nieuw contract gezocht bij uc maar dit werd niet geaccepteerd.
jaren klant geweest maar dit is niet netjes.
hoe nu verder te handelen?

een eerste reactie van uc hieronder
u heeft een 3 jarig contract bij ons gehad tot 28-12-2023. na dit contract bent u automatisch over gegaan op een variabel onbepaalde tijd contract. de eindnota die u ontvangen heeft is van 28-12-2023 tot de dag dat u bent weg gegaan op 01-02-2024.