Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mimu2 - 15-02-2024 10:24:39
Geldzaken & Recht

Hoe krijg je je rechtmatige geld van ABN-AMRO.

Ik ben een van de vele - inmiddels ex - klanten van abn-amro die een persoonlijke compensatievergoeding aangeboden heeft gekregen, en deze in begin september 2023 al heeft geaccepteerd. mijn vergoeding zou, na o.a. twee weken bedenktijd, uiterlijk op 20 oktober 2023 betaald worden, een periode die abn-amro genegeerd heeft, door zich nu al maanden te verschuilen achter vertraging, en het feit dat ze geen tegenrekening van mij hadden, die ze al in september 2023 in bezit hadden (waarvan bewijs)
in de sporadische mails van abn-amro valt in de laatste 2 op 2 februari te lezen dat mijn vergoeding binnen enkele werkdagen overgemaakt wordt, en in mijn op 9 februari dat mijn compensatievergoeding uiterlijk op 13 februari op mijn rekening zou staan.
het is nu 15 februari en ik heb nog geen cent ontvangen, en de oorspronkelijk uiterste betaaldatum van 20 oktober ligt al bijna 120 dagen achter ons.
hoe kan ik abn-amro dwingen om hun compensatieverplichting en gedane beloften na te komen, want ik loop letterlijk tegen een muur op bij deze leugenachtige bank?
m mulder