Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

An
Anne1952 - 20-02-2024 16:32:34
Winkels & Webshops

Plus supermarkt

Sinds afgelopen week heeft de plus een nieuwe app en kan ik niet meer inloggen. al van alles geprobeerd, app verwijderd, nieuw ww opgevraagd, terwijl ik de mijne niet kwijt ben en met de service contact gezocht. er wordt wel op gereageerd, maar het schijnt onmogelijk te zijn om mijn account en gespaarde koopzegels terug te vinden. voor de nieuwsbrief kunnen ze me nog wel vinden. ik ben hier niet blij mee. laatste mail was of ik tevreden was over de geboden service, nee dus.
de vraag is dus, hebben meer mensen dit en het misschien opgelost?