Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
Robin Martens - 22-02-2024 12:08:12
Elektronica & TV

KPN opzegging stilzwijgend geannuleerd

Op 10-12-23 heb ik mijn kpn abonnement via hun online formulier opgezegd (liep tot 18-01-24), helaas hebben ze dit zelf geannuleerd toen ik de telefoon niet heb opgenomen. mevrouw aan de telefoon zei dat er in de notitie stond "klant niet gesproken, klant blijft bij kpn", ook zei ze dat ik niet online kon opzeggen zonder dat ze me zouden spreken.


in hun mail staat echter:
"om uw opzegging te verwerken bellen wij u binnenkort. dit doen wij met een 088-nummer. mist u deze oproep, belt u ons dan alstublieft terug. als we u binnen de opzegtermijn van 1 maand niet hebben gesproken, zeggen we uw abonnement alsnog op. dit doen we op de door u gewenste opzegdatum."



daarop zegt mevrouw van kpn "nee dat kan niet".
nu verwachten ze dus dat ik naast de factuur ook nog een extra maand ga betalen ivm opzegtermijn.



ik heb het letterlijk zwart op wit dat ik heb opgezegd maar dat doet er schijnbaar niet toe, kon ook niet de mail doorsturen want kwam dan toch niet bij haar.

abbonementnummer: 20000007574814