Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gliphoeve
Gliphoeve - 04-03-2024 16:05:46
Winkels & Webshops

Amazon

Ik heb in begin januari bij amazon een telefoon gekocht. deze telefoon bleek bij aankomst defect, dus die ging retour. ik liet mijn tegoed bijschrijven op mijn amazon account, het plan om een nieuwe telefoon kopen bleef staan. intussen heb ik bij amazon een poef besteld en betaald uit mijn tegoed die ik bij amazon had staan. nu wil ik wil mijn telefoon in een reguliere winkel kopen. dus ik vraag amazon om mijn tegoed naar mijn bank rekening over te schrijven. ik krijg vandaag een mail  van amazon:

i am sending you this e-mail to follow up on your request for the balance of 318.02 eur to be re-directed to your original payment method. my colleague who you spoke to on the live chat has submitted the request to the relevant department, however unfortunately this request could not be fulfilled. the reason is, as my colleague suggested during your conversation, is due to the fact you've used a part of your balance (21.98 eur) to place your order 402-2437403-0037919. in order for this to be possible, the entire balance must remain unused in your account which sadly isn't the case on this occasion.
this means that the balance will remain in your account, however you can still use it as payment for your future orders. mag dit????