Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wi
Wilma V - 10-03-2024 13:38:47
Winkels & Webshops

Retour DeLonghi via UPS werkt totaal niet

Ik heb een koffiemachine bij delonghi besteld, die ik wil retourneren. op 18 januari heb ik retour aangemeld. het is nu 10 maart, en de machine staat nog steeds naast mijn voordeur. ik heb verschillende keren mailcontact met delonghi gehad. telkens beloven ze dat ze de retour zullen regelen. ik heb gemaild en zeker vier keer gebeld met ups. excuses, excuses, opnieuw beloften dat ze de machine nu echt binnenl een dag zullen komen halen. telkens beloften, en vervolgens stilte. er gebeurt helemaal niets. nooit meer bij delonghi kopen dus!!

maar wat kan ik doen om dit proces te regelen??